Címlap

Bejelentkezés


Újra a polcokra kerültek a Herz-termékek

Rovat(ok):

Kevesebb, mint fél évvel azután, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a Bonafarm Zrt. számára a felszámolás alatt álló Herz Szalámigyár Zrt.eszközeinek megvásárlását, ismét megjelentek a polcokon a Herz-termékek – közölte az agromonitor.hu-val a Csányi Sándor OTP elnök-vezérigazgató érdekeltségébe tartozó Bonafarm-csoport. A Herz márkanevű termékek a cégcsoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. üzemeiben, részben a Herz-gyárban korábban használt eszközökön készülnek, a csoporthoz tartozó agrárvállalkozások által előállított alapanyagokból. A gyártósorok áttelepítésére, a termék- és csomagolásfejlesztésre, valamint marketing tevékenységre közel 100 millió forintos összeget fordított az elmúlt fél évben a Bonafarm.

Azzal, hogy a tavaly felszámolás alá került Herz Zrt. eszközeit, így többek között a Herz márkanevet a Bonafarm-csoporthoz tartozó Bonafarm Zrt. szerezte meg, továbbra is magyar tulajdonban maradhatott egy nemzetközileg is elismert magyar élelmiszermárka – hangsúlyozza a Bonafarm közleménye. A tranzakció illeszkedett a vállalatcsoport stratégiai elképzeléseibe, azaz a vezető közép-európai szerep megvalósításába, amelynek alapját a mezőgazdasági-élelmiszeripari integráció, a tapasztalt szakemberek, a modern technológia, az ellenőrzött, minőségi élelmiszerek és az erős márkák adják.
A nagy hagyományokkal rendelkező, 128 éves Herz a Bonafarm-csoport szakembereinek köszönhetően megújulva, a hagyományos kiváló minőségben 9 termékkel, 16 különböző kiszerelésben kerül ismét a fogyasztók asztalára – szól a közlemény. A Herz márkanév alatt forgalmazott termékek – így a Csemege szalámi, a Paprikás szalámi, a Chorizo, a Felizzo szalámi, a Zöldfűszeres szalámi, a Pikáns szalámi, a Paprikás vastagkolbász, a Csemege vastagkolbász és a Csípős vastagkolbász – megtartották tradicionális értékeiket, ugyanakkor sikerült ízvilágukat a jelenkor fogyasztóinak elvárásainak is megfeleltetni.
A megújult Herz termékek alapanyagait, a Bonafarm-cégcsoport a „földtől az asztalig” tartó termelési stratégiájának megfelelően – csakúgy mint a Bonafarm által előállított többi élelmiszer esetében – elsősorban a cégcsoporthoz tartozó, mezőgazdasági tevékenységgel foglalkozó hazai vállalkozások állítják elő. Így garantálható, hogy a termékek nem csak kiváló minőségűek, ízletesek, egészségesek de teljesen biztonságosak is, hiszen a Bonafarm-csoport szakemberei a termék előállításának teljes folyamatát felügyelik. A Bonafarm szakembereinek értékelése szerint sikerült a Herz tradicionális értékeit megtartani, így a márka a minőségi alapanyagoknak, az egyedi technológiának és a modern gyártósoroknak köszönhetően várhatóan újra elfoglalja az őt megillető helyet a magyar húsipari márkák között Magyarországon és külföldön is.



AGROMONITOR