Címlap

Bejelentkezés


Márkafejlesztéssel a fogyasztók megtartásáért

Rovat(ok):

Megújította és bővítette két fontos termékcsaládját az idén tavasszal a francia Bongrain csoport tulajdonában álló Veszprémtej Zrt. és Pannontej Zrt.

A Pannontej Zrt. a Medve márka portfóliójában lévő sajtkrémeket körözöttekkel és szendvicskrémekkel egészítette ki. E két termékcsalád bevezetését segítette, hogy a korábban Bakony márka alatt lévő termékek címkét kaptak, amellyel a cég előre jelezte, hogy ezek Medve név alatt élnek majd tovább.

A vállalat májustól egy komplett termékcsaláddal, a többféle ízben forgalmazott vajkrémekkel is piacra lépett a Medve márkanév alatt. A termékek bevezetését erőteljes médiakampány és bolti megjelenések is kísérik (polckártyák, polckilógók formájában), illetve a cég minden hipermarketben jelen lesz úgynevezett másodlagos kihelyezésekkel is.

Besenyei Ferenc a Pannontej igazgatóságának elnöke elmondta, hogy a Veszprémtej ezzel párhuzamosan megújította Bakony és Tihany elnevezésű camembert sajtmárkáit. A széles termékportfóliót áprilistól Tihany Válogatás ernyőmárka néven forgalmazza a társaság. A változtatással azt kívánja kifejezni a cég, hogy a magyar fogyasztók ízlésének leginkább megfelelő sajtok kerültek a válogatásba – mondta Besenyei Ferenc.

Az ernyőmárka alatt a korábbi Tihany camembert sajtok Ínyenc camembert elnevezést kaptak, míg a Bakony camembert-ek Tihany Válogatás Szendvics Camembert elnevezéssel kerülnek a polcokra. Megújult a Bakony Séd brie is: a termék új receptúra alapján készül és Tihany Válogatás brie néven forgalmazza a Veszprémtej.

Korábbi ágazati statisztikák szerint a hazai tejtermékek értékesítése – a gazdasági válság hatásaként – tavaly óta csökken, de a sajtfogyasztás még három százalékkal bővült 2009-ben. A kereslet ugyanakkor az élelmiszerláncok olcsóbb, saját márkás termékei iránt tolódott el, vagyis a márkás sajtok eladási lehetőségei szűkültek. A fő tendenciák az idei év első három hónapjában sem változtak, mivel a tejpiaci kereslet három százalékkal szűkült. Besenyei Ferenc szerint ugyanakkor a márkafejlesztések hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a két vállalat a bel- és a külpiacokon is megtarthassa vásárlóit.



AGROLINE