A grillszezon elején optimista az ember, főként, ha húsfeldolgozót üzemeltet! Mert miközben számos húsipari cég panaszkodik, addig a Zimbo Perbál Kft. úgy számol, hogy az idén a tavalyi 5-6 százalék után az idén már húsz százalékkal 7 milliárd forintra lesz képes növelni árbevételét.
Ezt Horváth Attila, a svájci-német a Zimbo-Bell csoport magyar tagjának ügyvezető igazgatója válaszolta a Szabad Föld Online kérdésére a cég mai tájékoztatóján. Itt kiderült az is, hogy miért optimisták Perbálon.
- A válasz egyszerű: húskészítményeink, termékeink minősége bizonyított eddig is és ez most nem a szokásos, sablonos szöveg, melyet mindenki hangsúlyoz! A bécsi virslinkben tényleg 82 százalék színhús van, a most piacra dobott ötféle ízesítésű, most piacra dobott grillkolbásznak valóban legalább 70 százaléka hús. Hús, és nem szalonna, bőrkepor és egyéb állati eredetű, de nem izomból álló alapanyag – szögezte le Horváth. Ez a kulcsa mindennek: lehet, hogy kicsivel drágábbak vagyunk a konkurenciánál, de a fogyasztó érzi a terméken, hogy megéri 20 százalékkal többet adni érte – folytatta.
A társaság egyébként ennek szellemében alakította át kínálatát, s a prémium termékektől nyitott a jó minőségű középáras termékcsoport felé, lejjebb azonban nem a karnak menni, mert Horváth szerint, aki egyszer enged a kísértésnek, vagy a nyomásnak és húshelyettesítőket alkalmaz egyre nagyobb mértékben, hogy csökkentse a költségeit, az nem képes megállni a lejtőn, lejjebb és lejjebb kénytelen lépni.
SZABADFOLD